Oh lala...

Ny termin med allt det innebär, Norrlands väder och Norrlandsmat. Idag åt jag t,ex raggmunkar, fick precis höra att det inte e något speciellt norrländsk med raggmunk. Men det e något konstigt som jag aldrig äter hemma i alla fall så de gills.
Något annat som jag förknippar med Norrland e svenskaspel.se, börja med mina spel idag igen. Spela AIK vinst samt Elfsborgs vinst och båda gick in så det e nice. Ramla idag med. var lite trött efter en lång dag i skolan så jag snubbla till i en nedförsbacke precis vid brofästet, rulla runt ett par varv innan jag kom upp igen med ännu ondare knän samt en blodig högerhand, men det slutar inte där. När jag nästan var hemma så kände jag att mina nycklar var borta, som tur var låg de kvar på marken där jag trilla så jag slapp ringa på hos lilla gubben på våning ett som har huvudnyckeln.

I morgon håller vi tummarna för Inter och Liverpool..

Sov gott..
R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0