Ord suger ett hagelgevär smäller högre!

Undra vem det var som satte steven seagal i hans första film? hans filmer e så dåliga att de blir sevärda. ungefär som vissa damfotbollsmatcher, de e så dåligt så det blir intressant, får man säga så?
Hur som helst så hitta jag min bok som var spårlöst borta idag mellan frukost och middag, så det kändes ju himla skönt. slipper jag anklaga tanterna i biblioteket i morgon för bokstöld. Tydligen finns det en linje på skolan som sysslar med konstruktion av dockhus, och idag så hade de utställning. fullt med ivriga föräldrar snurra runt och fnittra, så kan det vara..
seminarium i morgon, säger som maggan e så less så jag orkar inte bry mig längre, nu ikväll för en stund sedan stod det mellan att göra några uppgifter eller styra upp en liten omelett, jag valde omeletten, och nu funderar jag på att välja sängen...
latah.....
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0