Nattie.....!

Kyrklockan här i skelle står på 01.15 och om jag tittar på din lill klockan i högra hörnet på data skärmen så ser jag att den faktiskt går väldigt rätt. På tv rullar ett avsnitt av serien Nip/Tuck. Vore skönt att sova nu men det verkar inte funka, hitta en bra sida om träning som jag har läst lite artiklar ifrån om kost och olika övningar, sådant har  aldrig varit något jag intresserat mig för tidigare.
01.27 och min granne en våning upp lever rövare, antingen möblerar hon om eller så knallar hon runt med träskor inne. hur som helst så får hon hålla sig jävligt stilla snart annars kommer jag "brinna av" och börja busvissla i trapphuset eller nått, fast jag kan inte busvissla så det sprack redan vid tanken...! får fundera ut något annat sätt att hämnas.
payback is a bitch and the bitch will pay......
Latah...
Bourne.....
01.33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0