floor.

Yo, bloggtime.. Idag så skriver jag ifrån mattan. Har en liten paus i pluggandet, tänk om man kunde vara lika effektiv på morgonen som man e på kvällskvisten, skulle få så sjukt mkt gjort som att tvätta plugga fika och kolla tv allt på en och samma dag.. själv så delar jag upp det. Om jag tvättar så kanske jag hinner med en fika men annars så vilar jag mig igenom resten av dagen, känns om man har gjort sitt liksom. Idag så börja jag med sovmorgon sen efter att ha diskuterat med mig själv en ganska bra stund att det vore nog bäst för oss båda om jag börja plugga lite nu: så ringer det och så e man på väg för en java på W.
Såg en nisse med likadan mössa som jag där, kändes inte bra. Men vi vet ju vem som var först. Senare ringde maggan han hade sett hockey-matchen på tv och berätta att han hade sett en i publiken med mössan också, vi får hoppas att det var samma nisse.
Sen ringde de hemifrån i kväll och fråga om jag kunde flyga hem och vakta thomas för de skulle till spanien i morgon, men de kunde de fet glömma sa jag, e ju tenta på tisdag och de köpte de.
en sista grej, hitta en skön låt på ipoden igår när jag var ute och knalla som jag aldrig hört förut. Negative med 1000 nails in my heart hette den. så nu vet du det.
äsch google:a dem nyss de e ju ifrån finland trodde de var nått coolt.... skit samma lagt kort ligger skrivet e skrivet...
later
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0