crash and burn...

shit shit.... suttit med skoluppgifter en stund nu och detta fungerar inte, fel på fel och när jag tror jag har rätt så e det i alla fall fel. vill bara lägga mig på mattan igen och vila ögonen en stund och hoppas att pusslet av beskattning lägger sig själv i huvudet mitt, för just nu känns det som jag e vilse i skogen utan kompass och utan matsäck.
trist trist.. ska om ett par timmar gå in till centrum och ta svängen förbi ica och systemet tror jag. Ett par öl kanske kan få mig att se saker klarare, även fast det mycket sällan e fallet i något hänseende.
äsch drar i väg ett par sms så kanske jag får några roliga svar som gör att livet känns värt att leva igen.
Hejsvejs.
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0