yogi...

Klockan e stax efter 11 och jag kom just fram till skolans bibliotek och efter en rundvandring så hitta jag HH sittandes höst upp lurpassande på alla som kommer in och går ut. Lugn här idag, än så länge. Ingen godmat i matsalen idag, soppa med en klump tror jag det stod på menyn. Får bli en kycklingsallad, de brukar vara nice.

Nä nu ska jag ta och läsa lite, ha det bäst!

Ciao

R.

Just det HH satt och slurpa på en Red Bull när jag kom fram, och jag fråga vad han fick den ifrån för de säljer inte drycken i kiosken, och tydligen så var det en Red Bull tjej här inne med en låda på magen som dela ut dem till höger och vänster, så borde de vara varje dag. Over and out 10-4 10-4 …

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0