Tvätt...


Idag så kom jag i alla fall upp ur sängen och ner till tvättstugan innan någon hann sno min tid, nu en maskin senare börjar jag vakna till liv, fick tidningen för en stund sedan och mötte min cp granne utanför porten. Hon stod och kasta snöbollar åt en liten hund som sprang runt på gården, väldigt konstig människa. Inte själva snöbollskastandet utan bara över huvudtaget. Tror hon bor där själv, inget som förvånar mig. Hur som helst så plocka jag upp tidningen på vägen in i lägenheten och möttes av Rosing i en röd jävla vinterjacka, som om det inte fanns tillräckligt av dem liksom, till vänster om bilden så stod det " jag kan inte vara en förebild för alla"  blev tvungen att läsa artikeln men den var tyvärr inte lika roligs om smakprovet. skrattar alltid lika gott till hennes reklam på hennes nya serie.. han kille som typ e 21 och säger framför kameran " hon e såå smart" det e humor. Tror inte att hon e dummare än någon annan hon gör bara dummare saker hela tiden, hon kallar sig osvensk i artikeln, och det kanske e sant, skit samma..!!

10 min till att min tvätt e klar. hoppas hon inte står där nere och kastar snö fortfarande för då vette fan va jag ska säga... hej igen låter ju lite konstigt...

Skola i morgon, var helt säker på att det var torsdag som gällde! hård jävla termin..

Just det läste med att de ska höja priset på mobilt bredband, det gillar vi inte... den som rör han dör som min vän bozzi brukar säga om hennes medtagna vindruvor på picknickar ute på gräset utan för Josefina.. good times... 

kram på er...
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0