Tisdag!

Ännu en dag slut, tycker de börjar kännas längre och längre. Idag så var jag i skolan väldigt länge. och fick faktiskt ganska mkt gjort. Jag titta på videor, det går långsamt och är väldigt tråkigt. och ibland känns det bara som man tittar utan att tänka på vad som egentligen sägs, då e man ute på djupt vatten och måste vakna upp ifrån sitt dagdrömmande så att man inte missar något. Nu på eftermiddagen så titta jag på familjerätten, det var bara två avsnitt så det e lugnt tänkte jag. Men så var de 40 min styck.. kändes som en evighet. 
Prata med en gammal väl för ett par dagar sedan, hon mådde inte så bra. tror det hade och göra med en sak som hon var med om för ett par år sedan.  Och det känns som de onda tankarna kommer och går ganska ofta hos henne tyvärr.. 
Nu sist hade det gått så långt att hon var rädd för att somna, eftersom drömmarna hennes denna vecka hade fått henne att återuppleva hemskheterna så hon var ledsen trött och uppgiven. Vad finns och säga då som tröst? Kändes som allt man sa var som att be en canser sjuk ta alvedon....!
Hitta en bra låt med van morrison för ett par dagar sedan som nästan blivit en ny favorit.. "days like this".....för ibland har man bara dagar då man varken vet ut eller in och allt känns konstigt, antar att vi alla har dem och att de försvinner lika snabbt som de kommer.... så e det nog.... 

ha det bäst!
R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0