Söndag!

Söndagar betyder söndagsfika och Beck på kvällen och denna söndag var ingen undantag. Men nu e filmen slut och tänderna e borstade och det enda som återstår e att hoppa i säng och läsa en halvtimme eller så länge man tänker på det man läser, Annars e det ganska så meningslöst.
Idag så prata vi om flugfiske, fifty berätta hur bra han var på det och att det var så de rulla i pite när det gällde fiske. Flugfiske i all ära men jag klarar mig alldeles utmärkt med lite rev och ett flöte att glo på. jag brukar ändå lyckas trassla ihop allt så 70% av fiske tiden går åt att pyssla upp knutar och så.  och om jag skulle försöka ge mig på flugfiske så går nog den statistiken upp en del. 

självklart gick min hörlurar sönder igår, tror det e mitt 4 par under en termin, fattar inte hur jag kan åka på alla söndagsexemplar.

Snart e det måndag och det blir inte kul, läsa läsa..... 

Hoppas du mår bra så hörs vi...
bye bye
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0