schlager......


ÖÖöö... Snart har jag ätit en hel chips-påse själv och snart har jag tittar på hela melodifestivalen själv, vet inte vad som e värst. men just nu så känns det som det e de lättsaltade chipsen, men det går över. Det e värre med melodifestivalen den kommer sitta på min näthinna ett bra tag framöver. Börja bra med Valvet sen spåra allt ur... om du frågar mig. Den där du vinner över mig låten hade ju exakt samma melodi som corona reklamen där en kille hoppar i sängen och byter kläder, försökte hitta den på youtube men lyckades inte, men ni vet nog vilken jag menar. hur som helst  så han borde han diskas.

 Att det var Bard som skrev Din dag till Tommy Nilsson, det visste jag inte. En fjäder i hatten till herr Bard. 
 oj va länge det höll på, trodde det skulle vara slut på en timme. Men nu ska de duellera, heter det så? hmm... 
Nä lika bra att hälla upp lite päron soda och följa med i programmet för det verkar ju inte bli så mkt roligare än så här idag.

Ha det bäst..

Kram 
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0