Måndag-natt...

Damien Rice står för musiken just nu, en lugn låt som jag inte vet namnet på... ganska bra men lite sorgsen, men ändå bra.
Var lite sugen på att ta en promis bort till den natt-öppna macken ca 20 min bort, tjocktröjan åkte på och jag skulle just plocka fram ett par skor som jag kasta ett snabbt öga på termometern utanför mitt fönster och den stod på minus 24. Då kan man ju inte gå ut heller trist trist....
I morgon blir det keps i skolan tror det blir den med björnen på det e en personligfavvo. he-he... intressant!
Nu logga maggan ut, han skulle sova och jag tror jag gör likadant, klockan börjar bli mkt och i morgon blir det att läsa läsa läsa läsa .... tills ögonen och hjärna värker. 
Skulle bli minus 24 i morgon enligt 4ans väder, och minus 18 enligt 3ans tror jag det var, får se vem som får rätt. Hur som helst så kommer det bli en iskall-tisdag. 

sov gott...

kram
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0