Smått och gott...........

Sent igen, söndag har blivit måndag och måndagen börjar väldigt kall här uppe i Skellefteå. Vill minnas att jag såg att det stod -14 innan jag gick ut på min lilla kvällspromis. Ikväll var det inte mycket folk ute, sprang dock på en klasskompis som var på väg hem efter en spel kväll hos fitfy-fitfy tror jag.

Just det, e så jävla trött på Tele2 och Nokia telefoner för tillfället. Aldrig haft så mycket problem med min mobil sen jag flytta upp hit, först blir den snodd, sen får jag tillbaka den och beställer nytt simkort som nu en månad senare inte fungerar längre. och där i mellan så har det varit alla möjliga konstiga fel. Ett tag så fick jag 30 mess i timmen av mobilsvar som sa att det fanns ett olyssnat meddelande i min brevlåda som inte fanns. och när det skulle rättas till så stängdes min SMS-funktion av av en störd killen jag tala med av på deras kundservice. Så då fick jag ringa dem igen och så fram och tillbaka. Nu står det ialla fall att mitt SIM-kort inte är godkänt vilket betyder att jag inte har en aning hur jag ska kunna vakna i tid i morgon.. så det blir ju spännande.

Nu e det dags att hopp i säng och ladda batterierna för sista veckan.... 

lugn och fin då..
ciao
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0