Torsdag!

Så var det torsdagskväll, sista lektionen för detta år hade jag idag, och det gick bra. Hade en bra lärare. I morgon klockan 05.15 kommer bussen och plockar upp mig utan för Scandic, och halv sju går flyget hemmåt. Tror det e klokt att gå och lägga sig i ganska hyfsad tid idag, så man inte för-sover sig. 
Det första jag ska göra när jag kommer hem är att gå och byta ut min mobil som under 70% av min tid här uppe inte fungerat som den ska. Har fått 2 nya simkort av tele2 sen i slutet av augusti och det fungerar ialla fall inte som det ska, det borde ju betyda att det e mobilen som det e fel på. Fråga tele2 tanten jag tala sist med om de inte kunde skicka ett mail som styrker att det e mobilen och inte deras nät som det e fel på som jag kunde visa upp för dem på elgiganten på Kungsgatan om de börjar hålla på och ska skylla ifrån sig, men det var hon inte så pigg på att göra. 
Nu ska jag försöka packa lite och sen kan man ju hoppas på att det e någon bra film som visas annars vet jag inte riktigt vad jag skall göra av den här kvällen... 

later
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0