surr surr!!

Efter att ha snurrat runt i sängen och lyssnat på musik precis hela natten så blev klockan 04.30 och jag gick upp och tog en dusch, strax efter 05 skulle jag bli tvungen att börja gå i mot Scandic där bussen skulle plocka upp mig och fortsätta i mot flygplatsen. Planet gick som det skulle trotts allt tjat om en eventuell snöstorm som skulle ställa det. 

Halv åtta landa jag på Arlanda och en halvtimme senare var jag hemma.. kul att träffa alla igen, det var ju trotts allt ett par månader sen sist. Thomas låg och sov i min säng och titta lite förvånande på mig när jag kasta in väskorna på sängen, men han bara kurrade lite innan han la ner huvudet och somna om. tydligen hade han satt i sig en hel torsk i tidigare och jag antar att han hade torsk-koma typ...

Ingen snö alls här hemma utan allt e blött, och det regnar nu igen till och från hela tiden. funderar på att åka och klippa mig eller så kanske jag ska packa upp?! men jag tror att jag börjar med att försöka sova lite för nu börjar jag bli trötter..


kram på er...

R. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0