phone trubbel...

Tja-ba! 

Hård dag idag, börja dagen med att för-sova mig lite, skulle vara i skolan kl 10 och ta jobbet med de andra i teamet men kom fram endast en 30 min sent så det var okej. 
Men kom idag på varför jag hela tiden för-sover mig. Mitt mobil alarm ringer ju inte, sa de till de andra när jag kom fram. 
Vi gick igenom mina inställningar och efter lite om och men så hitta vi felet. Så mina för-sovar dagar skall nu vara över,skönt. Det är  jobbigt att alltid vakna 5 min innan man ska vara någonstans eller vakna av ett samtal där någon frågar vart man e och att vi börjar redovisningen om 10 min... 

öööö roomeservice på tv nu, det var typ kul 1997 dags för nått nytt... 

En sak som jag har funderat på sen snön kom och det har blivit lite kallt, e det att alla vuxna här tar på sig mössa halsduk och termobyxor när de e ute och går. Igår kväll så var jag ute på en liten promis för att få lite frisk luft. Hade på min en tröja och en väst med slitna jeans och ett par handskar, det var inte så kallt. Men de jag mötte var så påpälsade att man skulle kunna tro att det var 100 minus ute, konstigt...

Sen ett ännu större mysterium här är att vuxna cyklar. tycker det ser så töntigt ut. e man vuxen och ska någon stans så går man väl? eller tar bilen om man har någon. Man cyklar i alla fall inte. 

be cool stay in school. 

over and out.

R. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0