mkey

Tjena!!!

 

Klockan e 15.10 viket betyder att har 20 min kvar på min biljett innan de kan sätta böter på min ruta. Sitter på sthlm uni och tänkte läsa lite, men det händer inte så mycket. Suttit och blädrat i boken snart i 2 h utan att det känns som om jag gjort nått större framsteg. E inte min dag helt enkelt, känner man sig inte laddad att läsa så e det ingen idé att börja, så e det för mig i alla fall. 5 plus grader var det igår kväll, och nu tror jag det säkert e minst 4 med lite regn i luften som vanligt.

Ikväll så blir det nog lugnt titta just in tablån men jag hitta inget spännande, lova Mathias att åka och kolla på en bil han kanske var sugen på, så det får nog bli kvällens äventyr. Tråkigt inlägg jo jag vet men det har helt enkelt varit en tråkig och händelsefattig dag.

Lugn då

R, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0