Final friday

The fray spelar kanske sin mest kända låt på radion min, och ugglan börjar gäspa mycket, så man kanske ska bege sig ner till centrum för att plocka ut lite cash. Cash is king här i norrland, ialla fall på stundent"puben" .

Boka hemresan just, och precis som det var gjort så fick jag en förfrågan när jag kommer hem på msn, den 12  svara jag, 
-jaha på fredag då, var vad jag fick till svars. 
- nä den 12 sa jag. 
- ja men det är ju på fredag.

Då slog det mig att detta är sista fredagen detta år som jag e i Skellefteå. Konstigt det känns.. Inte varit hemma sen 28 augusti, det är lång tid....

Hur som helt så blir det en lugn fredag, skall spela lite biljard med mina nyfunna vänner och dricka en öl, blir nice..

Låten börjar ta slut.....

"He will admit to everything 
or he´ll say he´s just not the same 
and you´ll begin to wonder why you came........."


ses.

R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0